Livrarea produselor

Incheiere contract/comanda

1. Pe acest Site, contractele sunt incheiate doar in limba romana.

2. Produsul sau produsele pe care doriți sa le comandati le puteti gasi accesand site-ul www.simonascookshop.ro

Pasii necesari efectuarii unei comenzi sunt:

1. Adaugati produsele in cosul de cumparaturi

2. Procesare. Daca nu mai doriti sa adaugati si alte produse in cosul de produse atunci accesati continutul cosului si mergeti la pasul urmator.

3. Inregistrare/Autentificare: Este etapa in care veti comunica datele dumneavoastra de livrare, fie foarte rapid, fara creaare de cont, caz in care veti alege aceasta optiune, veti complete numai cateva campuri cu nume, adresa, email si telefon mobil, fie creand un cont de client (caz in care vi se cere suplimentar crearea unei parole de acces la cont).

4. Metoda de livrare. Livrarea produselor are loc prin intermediul companiei de curierat Fan Courier (de luni pana vineri si numai la solicitare sambata), exclusiv la adresele de livrare de pe teritoriul Romaniei. Produsele comandate vor fi livrate prin Fan Courier in termen de 3-5 zile lucratoare de la predarea acestora catre curier.

5. Metoda de plata. Plata se efectueaza numai in sistem ramburs, numerar la curier, in momentul predarii/primirii coletului.

6.Trimitere comanda.

In momentul in care dati click pe "Trimite comanda" veti primi un email automat prin care va informam ca am receptionat comanda dumneavoastra.

Prețurile de achizitie ale bunurilor sunt indicate in dreptul fiecarui produs si sunt exprimate in Lei, incluzand taxa pe valoarea adaugata a produselor vandute in magazinul online. Este valabil intotdeauna pretul din momentul comenzii.

Unele reduceri promotionale temporare ale produselor in magazinul online sunt valabile numai pentru comenzile in magazinul online și nu se aplica in celelalte magazine Simona's Cookshop.

3. Aveti posibilitatea sa va inregistrati in orice moment in magazinul online Almarom. Puteti face aceasta in timpul procesului de comanda, sub secţiunea „Contul meu" sau in partea din dreapta sus in magazinul online.

4. Dumneavoastra transmiteti o cerere ferma catre Almarom atunci cand parcurgeti procesul online de comanda prin introducerea detaliilor solicitate si apasati butonul „Trimite comanda". Dupa ce ati emis comanda, noi va trimitem un e-mail, care confirma receptia comenzii dumneavoastra de catre noi si care detaliaza comanda (Confirmare comanda). Aceasta confirmare a comenzii nu reprezinta sub nicio forma o acceptare a cererii dumneavoastra, ci are doar rolul de a va informa ca noi am primit comanda dumneavoastra. Acceptarea comenzii se considera finalizata atunci cand va transmitem un e-mail, care confirma final comanda dumneavoastra și care cuprinde factura aferenta.

Un contract de cumparare se realizeaza doar atunci cand va confirmam acceptarea comenzii și expediem produsul comandat catre dumneavoastra. Durata disponibilitatii pentru fiecare produs este valabila pana la epuizarea stocului, in cazul in care durata nu este anuntata pe site. In cazul unei indisponibilitati ne rezervam dreptul sa nu livram articolele comandate. In aceasta situatie va informam imediat despre indisponibilitatea produselor si va restituim neintarziat suma achitata deja.

5. Varsta minima pentru efectuarea unei comenzi in magazinul online este de 18 ani.

6. Factura comenzii este expediata pe cale electronica in format PDF catre adresa dumneavoastra de email. Factura este valabila fara semnatura si stampila. In caz de nevoie si la solicitarea expresa a clientului aceasta poate fi tiparita si transmisa gratuit prin posta. Dumneavoastra sunteţi de acord cu expedierea facturii pe cale electronica sub forma de document PDF.

Stocarea textului contractului / Stocarea datelor comenzii dumneavoastra

Contractul incheiat in magazinul online este un contract scris.

Datele comenzii dumneavoastra sunt stocate de catre Almarom. Dvs. primiti toate informatiile relevante ale comenzii la adresa de e-mail, pe care ne-ati facut-o cunoscuta.

In cazul in care aveti nevoie de imprimare, puteti sa ne solicitați la numarul de telefon cu tariff normal 0733.054.248, de luni până vineri între orele 10:00 şi 17:00.

Expediere si costuri

Expedierea comenzii se face de catre partenerul nostru de expediţie, Fan Courier (de luni pana vinery, sau la cerere sambata), exclusiv la adresele de livrare din interiorul României in limita ariei de acoperire Fan Courier.

Livrarea are loc in termen de 2 zile lucratoare de la predarea coletului catre firma de curierat, moment in care veti fi notificat prin email.

Costul minim al transportului ce cade in sarcina dumneavoastra este de 15 lei pentru adresele din Bucuresti si de 18 lei pentru adresele din afara Bucurestiului. In functie de numarul coletelor, greutatea si dimensiunea acestora, precum si in functie de adresa de livrare, costul de transport poate fi mai mare. Acesta va va fi comunicat ulterior plasarii comenzii. Dupa ce ne confirmati acceptarea costului de transport comunicat, vom procesa comanda dumneavoastra pentru livrare.

Scadenta si plata

Plata comenzii poate fi facuta numai prin sistem ramburs, numerar la curier, in mmomentul predarii/primirii coletului.

Toate preturile sunt exprimate in RON si contin TVA prevazuta de lege. Este valabil intotdeauna pretul din momentul comenzii. Ne rezervam dreptul ca in anumite situatii sa ajustam posibilitatile de alegere a metodelor de plata. Produsele livrate raman proprietatea Almarom pana la achitarea lor integrala de catre client.

Garantie

Termenul legal de garantie legala privind conformitatea produselor este de doi ani conform art. 16 din Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor și garantiilor asociate acestora si incepe de la momentul livrarii produselor. In aceasta perioada, toate defectele de material sau de fabricatie care sunt deja prezente in momentul sosirii produselor la dumneavoastra, sunt inlaturate gratuit, excluzand insa defectele care apar de pe urma uzurii fizice a produselor. Daca nu este posibila repararea sau schimbarea produsului va fi restituit pretul de achizitie. Pretentiile privind garantia inceteaza pentru daunele cauzate de manuirea si utilizarea necorespunzatoare ale obiectului cumparat.

In caz de defecte in cadrul garanţiei descrise mai sus puteti sa ne returnati produsul comandat gratuit intr-unul dintre magazinele noastre Almarom (utilizati pagina de contact pentru a localiza cel mai apropiat magazin de dumneavoastra) sau contactati-ne la numarul de asistenta 0733.054.248, de luni pana vineri intre orele 10:00 şi 17:00.

Produsele achizitionate prin www.simonascookshop.ro se supun condițiilor de garantie prevazute de Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, cu modificarile și completarile ulterioare.

Drept de retragere

Aveti dreptul de va retrage din acest contract in termen de paisprezece zile calendaristice fara a indica nici un motiv.

Dreptul de retragere este valabil paisprezece zile calendaristice incepand cu ziua in care dumneavoastra ati intrat in posesia fizica a produsului comandat, potrivit nr. OUG nr. 34/2014.

Pentru a va putea exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati printr-o declaratie clara despre decizia dumneavoastra de a va retrage din acest contract la numarul de telefon 0733.054.248 (de luni pana vineri intre orele 10:00 şi 17:00) sau puteti sa revocati comanda prin transmiterea Formularului de retur si a avizului de expeditie sau a facturii tiparite odata cu returul produselor, prin curier (pe cheltuiala dumneavoastra proprie) prin completarea Formularul de retur cu datele contului dumneavoastra bancar, in cazul in care ați achitat comanda ramburs la livrare, pentru a va transfera suma corespunzatoare in cont. Pentru asigurarea termenului de retragere este suficient sa trimiteti instiintarea cu dorinta de exercitare a dreptului de retragere inainte de expirarea termenului de retragere.

Urmarile retragerii din contract

Daca va exercitati dreptul de a va retrage din acest contract, ne obligam sa va restituim fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data in care am fost informati despre decizia de retragere din contract, toate platile pe care le-am primit de la dumneavoastra, cu exceptia cheltuielilor de transport pentru tur-retur care raman in sarcina dumneavoastra. Pentru aceasta rambursare veti primi banii pe loc, daca efectuati returul intr-unul din magazinele noastre sau va vom vira banii in contul bancar specificat in formularul de retur in cazul in care ati achitat ramburs, iar returul il faceţi prin curier. Ne rezervam dreptul sa amanam restituirea platii pana la momentul receptionarii produselor sau pana la momentul primirii din partea dumneavoastra a dovezii ca ati returnat produsele, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

Aveti obligatia de a returna produsele imediat sau cel tarziu in termen de paisprezece zile de la data la care ne-ati instiintat de retragerea din acest contract, prin curier, la adresa depozitului nostru Calea Dorobantilor nr 155 Parter, Bucuresti, sau sa le predati respectiv sa le returnati gratuit intr-unul dintre magazinele noastre din România (vezi mai jos „Predare in magazin"). Termenul este respectat daca expediati produsele inainte de expirarea termenului de paisprezece zile.

Toate costurile pentru turul-returul produselor sunt suportate de catre dvs. (cu excepţia returului gratuit în magazinele Almarom) si nu va vor fi rambursate de catre Almarom.

Purtati raspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, dacă in urma verificarii conformitatii, proprietatilor si functionalitatii produselor se dovedeste ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzatoare de catre dvs.

Fie ca returnati produsele prin curier sau direct in magazin, va rugam sa folositi pe cat posibil ambalajul original si sa anexati coletului formularul de retur si avizul de expeditie sau factura tiparita. Formularul de retur completat este considerat exercitarea dreptului dvs. de revocare a comenzii. Pentru a evita orice pretentie ulterioara de compensatie va rugam sa verificati cu atentie produsul si sa nu il deteriorati (de ex. zgarieturi, urme de grasime, manere rupte, ciobituri sau crapaturi, etc.).

Daca aveti nevoie de ajutor pentru exercitarea dreptului dumneavoastra de retragere, va rugam sa apelati numarul nostru de asistenta 0733.054.248, de luni pana vineri intre orele 10:00 si 17:00.


FORMULARUL DE RETUR

Cerere retur produs

Catre Almarom Limited SRL, cu sediul in Bucuresti B-dul Ion Mihalache nr. 98, scara A, etaj 9, ap.26, sector 1, inregistrata la Registrul Comertului sub nr J40//9945/09.10.2002, CUI RO 14930941,

Subsemnatul, …………….................. (nume, email, telefon, adresa),

Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse:

-…………… (cod, denumire, cantitate)
-…………… (cod, denumire, cantitate)

Achizitionate in data de ………………. cu nr factura ……………..,

Motivul returnarii fiind……….(Alegeti una din variantele de mai jos)

Doresc inlocuirea produsului cu unul nou
Doresc sa il schimb cu un alt produs
Doresc sa primesc contravaloarea produselor in bani.

Am luat la cunostinta de regulamentul si conditiile de retur pentru produsele achizitionate din simonascookshop.ro si sunt de acord cu acest formular de notificare cu privire la retragerea mea din contract si cu termenul de solutionare a acestei cereri de maxim 7 zile lucratoare.

Semnatura,                 Data

……………………..   ……………….