Termeni si conditii

1. Termeni generali

1.1. Domeniu de aplicabilitate

Pentru comenzile dumneavoastra de produse in magazinul online Almarom Limited S.R.L., (denumita pe scurt „Almarom") sunt valabili urmatorii termeni si conditii (,,Termeni și condiții'') de pe site-ul http://simonascookshop.ro/termeni-si-conditii.html (,,Site'') in forma lor publicata si in vigoare la momentul comenzii. Urmatorii termeni și condiţii sunt aplicabili de la data de 20.02.2017 și pana la retragere exclusiv pentru contractele/comenzile incheiate in magazinul online (Online-Shop) Almarom.

Utilizarea Site-ului implica sa cititi acesti termeni și conditii cu atentie. Daca nu sunteți de acord cu acestia, va rugam sa nu folosiți Site-ul nostru. Daca veti continua sa utilizati Site-ul nostru, vom considera ca ati acceptat si ca sunteti de acord sa respectati acesti termeni si conditii.

Almarom isi rezerva dreptul de a schimba, corecta, modifica, adauga si/sau retrage in parte sau in intregime termenii si condițiile sau preturile produselor prin postare pe Site fara nicio alta instiintare.

Site-ul este administrat in exclusivitate de catre Almarom Limited SRL.

1.2. Identitatea partii contractante

Contractul de cumparare este incheiat de catre client cu societatea Almarom Limited S.R.L., in masura in care nu se precizeaza altfel in mod explicit.

Adresa punct de lucru
Almarom Limited S.R.L.
Calea Dorobantilor Nr 155 Parter Bucureşti, CP 010564

Număr de identificare Registrul Comerţului Bucureşti J40//9945/09.10.2002
Cod identificare fiscală: RO 14930941
Telefon: 0733.054.248
E-Mail: mk@almarom.ro

2. Incheiere contract/comanda

2.1. Pe acest Site, contractele sunt incheiate doar in limba romana.

2.2. Produsul sau produsele pe care doriți sa le comandati le puteti gasi accesand site-ul www.simonascookshop.ro

Pasii necesari efectuarii unei comenzi sunt:

Pasul 1 – Adaugarea produselor in cosul de cumparaturi

Mai intai alegeti produsele dorite din oferta si adaugati-le in cosul de cumparaturi. Imediat dupa adaugarea unui produs in cosul de cumparatur se va deschide o fereastra care va va confirma efectuarea operatiei si va afisa produsul adaugat impreuna cu totalul cosului in acel moment. Daca mergeti cu cursorul mouseului in dreapta-sus si dati click pe triunghiul negru de sub cosul de cumparaturi se va afisa din nou continutul cosului.

Pasul 2 – Procesare

Daca nu mai doriti sa adaugati si alte produse in cosul de produse atunci accesati continutul cosului dand click pe triungiul negru de sub cosul din dreapta-sus si apasati pe "Proceseaza"

Pasul 3 – Inregistrare/Autentificare

Este etapa in care veti comunica datele dumneavoastra de livrare, fie foarte rapid, fara creaare de cont, caz in care veti allege aceasta optiune, veti complete numai cateva campuri cu nume, adresa, email si telefon mobil, fie creand un cont de client (caz in care vi se cere suplimentar crearea unei parole de acces la cont).

Pasul 4 – Metoda de livrare

Livrarea produselor are loc prin intermediul companiei de curierat Fan Courier (de luni pana vineri si numai la solicitare sambata), exclusiv la adresele de livrare de pe teritoriul Romaniei.

Livrarea presupune un cost de 15 lei pentru adresele din Bucuresti sau de 18 lei pentru adresele din afara Bucurestiului.

Produsele comandate vor fi livrate prin Fan Courier in termen de 2 zile lucratoare de la predarea acestora catre curier.

Pasul 5 – Metoda de plata

Plata se efectueaza numai in sistem ramburs, numerar la curier, in momentul predarii/primirii coletului.

Pasul 6 – Trimitere comanda - Sumar, verificare comanda

Dupa ce dati click pe "Trimite comanda", veti vedea un mesaj de mutumire pe ecran urmat de un link catre sumarul comenzii si a datelor de livrare pe care le-ati furnizat. In cazul in care observati o neconcordanta pe care doriti sa o corectati va rugam sa ne contactati telephonic sau prin email.

In momentul in care dati click pe "Trimite comanda" veti primi un email automat prin care va informam ca am receptionat comanda dumneavoastra.

Prețurile de achizitie ale bunurilor sunt indicate in dreptul fiecarui produs si sunt exprimate in Lei, incluzand taxa pe valoarea adaugata a produselor vandute in magazinul online. Este valabil intotdeauna pretul din momentul comenzii.

Unele reduceri promotionale temporare ale produselor in magazinul online sunt valabile numai pentru comenzile in magazinul online și nu se aplica in celelalte magazine Simona's Cookshop.

2.3. Aveti posibilitatea sa va inregistrati in orice moment in magazinul online Almarom. Puteti face aceasta in timpul procesului de comanda, sub secţiunea „Contul meu" sau in partea din dreapta sus in magazinul online.

2.4. Dumneavoastra transmiteti o cerere ferma catre Almarom atunci cand parcurgeti procesul online de comanda prin introducerea detaliilor solicitate si apasati butonul „Trimite comanda". Dupa ce ati emis comanda, noi va trimitem un e-mail, care confirma receptia comenzii dumneavoastra de catre noi si care detaliaza comanda (Confirmare comanda). Aceasta confirmare a comenzii nu reprezinta sub nicio forma o acceptare a cererii dumneavoastra, ci are doar rolul de a va informa ca noi am primit comanda dumneavoastra. Acceptarea comenzii se considera finalizata atunci cand va transmitem un e-mail, care confirma final comanda dumneavoastra și care cuprinde factura aferenta.

Un contract de cumparare se realizeaza doar atunci cand va confirmam acceptarea comenzii și expediem produsul comandat catre dumneavoastra. Durata disponibilitatii pentru fiecare produs este valabila pana la epuizarea stocului, in cazul in care durata nu este anuntata pe site. In cazul unei indisponibilitati ne rezervam dreptul sa nu livram articolele comandate. In aceasta situatie va informam imediat despre indisponibilitatea produselor si va restituim neintarziat suma achitata deja.

2.5. Varsta minima pentru efectuarea unei comenzi in magazinul online este de 18 ani.

2.6. Factura comenzii este expediata pe cale electronica in format PDF catre adresa dumneavoastra de email. Factura este valabila fara semnatura si stampila. In caz de nevoie si la solicitarea expresa a clientului aceasta poate fi tiparita si transmisa gratuit prin posta. Dumneavoastra sunteţi de acord cu expedierea facturii pe cale electronica sub forma de document PDF.

3. Stocarea textului contractului / Stocarea datelor comenzii dumneavoastra

Contractul incheiat in magazinul online este un contract scris.

Datele comenzii dumneavoastra sunt stocate de catre Almarom. Dvs. primiti toate informatiile relevante ale comenzii la adresa de e-mail, pe care ne-ati facut-o cunoscuta.

In cazul in care aveti nevoie de imprimare, puteti sa ne solicitați la numarul de telefon cu tariff normal 0733.054.248, de luni până vineri între orele 10:00 şi 17:00.

4. Expediere si costuri

Expedierea comenzii se face de catre partenerul nostru de expediţie, Fan Courier (de luni pana vinery, sau la cerere sambata), exclusiv la adresele de livrare din interiorul României in limita ariei de acoperire Fan Courier.

Livrarea are loc in termen de 2 zile lucratoare de la predarea coletului catre firma de curierat, moment in care veti fi notificat prin email.

Livrarea presupune un cost de 15 lei pentru adresele din Bucuresti sau de 18 lei pentru adresele din afara Bucurestiului.

Scadenta si plata

Plata comenzii poate fi facuta numai prin sistem ramburs, numerar la curier, in mmomentul predarii/primirii coletului.

Toate preturile sunt exprimate in RON si contin TVA prevazuta de lege. Este valabil intotdeauna pretul din momentul comenzii. Ne rezervam dreptul ca in anumite situatii sa ajustam posibilitatile de alegere a metodelor de plata. Produsele livrate raman proprietatea Almarom pana la achitarea lor integrala de catre client.

5. Garantie

Termenul legal de garantie legala privind conformitatea produselor este de doi ani conform art. 16 din Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor și garantiilor asociate acestora si incepe de la momentul livrarii produselor. In aceasta perioada, toate defectele de material sau de fabricatie care sunt deja prezente in momentul sosirii produselor la dumneavoastra, sunt inlaturate gratuit, excluzand insa defectele care apar de pe urma uzurii fizice a produselor. Daca nu este posibila repararea sau schimbarea produsului va fi restituit pretul de achizitie. Pretentiile privind garantia inceteaza pentru daunele cauzate de manuirea si utilizarea necorespunzatoare ale obiectului cumparat.

In caz de defecte in cadrul garanţiei descrise mai sus puteti sa ne returnati produsul comandat gratuit intr-unul dintre magazinele noastre Almarom (utilizati pagina de contact pentru a localiza cel mai apropiat magazin de dumneavoastra) sau contactati-ne la numarul de asistenta 0733.054.248, de luni pana vineri intre orele 10:00 şi 17:00.

Produsele achizitionate prin www.simonascookshop.ro se supun condițiilor de garantie prevazute de Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, cu modificarile și completarile ulterioare.

6. Drept de retragere

Aveti dreptul de va retrage din acest contract in termen de paisprezece zile calendaristice fara a indica nici un motiv.

Dreptul de retragere este valabil paisprezece zile calendaristice incepand cu ziua in care dumneavoastra ati intrat in posesia fizica a produsului comandat, potrivit nr. OUG nr. 34/2014.

Pentru a va putea exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati printr-o declaratie clara despre decizia dumneavoastra de a va retrage din acest contract la numarul de telefon 0733.054.248 (de luni pana vineri intre orele 10:00 şi 17:00) sau puteti sa revocati comanda prin transmiterea Formularului de retur si a avizului de expeditie sau a facturii tiparite odata cu returul produselor, prin curier (pe cheltuiala dumneavoastra proprie) prin completarea Formularul de retur cu datele contului dumneavoastra bancar, in cazul in care ați achitat comanda ramburs la livrare, pentru a va transfera suma corespunzatoare in cont. Pentru asigurarea termenului de retragere este suficient sa trimiteti instiintarea cu dorinta de exercitare a dreptului de retragere inainte de expirarea termenului de retragere.

Urmarile retragerii din contract.

Daca va exercitati dreptul de a va retrage din acest contract, ne obligam sa va restituim fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data in care am fost informati despre decizia de retragere din contract, toate platile pe care le-am primit de la dumneavoastra, cu exceptia cheltuielilor de transport pentru tur-retur care raman in sarcina dumneavoastra. Pentru aceasta rambursare veti primi banii pe loc, daca efectuati returul intr-unul din magazinele noastre sau va vom vira banii in contul bancar specificat in formularul de retur in cazul in care ati achitat ramburs, iar returul il faceţi prin curier. Ne rezervam dreptul sa amanam restituirea platii pana la momentul receptionarii produselor sau pana la momentul primirii din partea dumneavoastra a dovezii ca ati returnat produsele, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

Aveti obligatia de a returna produsele imediat sau cel tarziu in termen de paisprezece zile de la data la care ne-ati instiintat de retragerea din acest contract, prin curier, la adresa depozitului nostru Calea Dorobantilor nr 155 Parter, Bucuresti, sau sa le predati respectiv sa le returnati gratuit intr-unul dintre magazinele noastre din România (vezi mai jos „Predare in magazin"). Termenul este respectat daca expediati produsele inainte de expirarea termenului de paisprezece zile.

Toate costurile pentru turul-returul produselor sunt suportate de catre dvs. (cu excepţia returului gratuit în magazinele Almarom) si nu va vor fi rambursate de catre Almarom.

Purtati raspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, dacă in urma verificarii conformitatii, proprietatilor si functionalitatii produselor se dovedeste ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzatoare de catre dvs.

Fie ca returnati produsele prin curier sau direct in magazin, va rugam sa folositi pe cat posibil ambalajul original si sa anexati coletului formularul de retur si avizul de expeditie sau factura tiparita. Formularul de retur completat este considerat exercitarea dreptului dvs. de revocare a comenzii. Pentru a evita orice pretentie ulterioara de compensatie va rugam sa verificati cu atentie produsul si sa nu il deteriorati (de ex. zgarieturi, urme de grasime, manere rupte, ciobituri sau crapaturi, etc.).

Daca aveti nevoie de ajutor pentru exercitarea dreptului dumneavoastra de retragere, va rugam sa apelati numarul nostru de asistenta 0733.054.248, de luni pana vineri intre orele 10:00 si 17:00.

FORMULARUL DE RETUR

Cerere retur produs

Catre Almarom Limited SRL, cu sediul in Bucuresti B-dul Ion Mihalache nr. 98, scara A, etaj 9, ap.26, sector 1, inregistrata la Registrul Comertului sub nr J40//9945/09.10.2002, CUI RO 14930941,

Subsemnatul, ……………. (nume, email, telefon, adresa),

Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse:

-…………… (cod, denumire, cantitate)

-…………… (cod, denumire, cantitate)

Achizitionate in data de ………………. cu nr factura ……………..

Motivul returnarii find……….

(Alegeti una din variantele de mai jos)

-Doresc inlocuirea produsului cu unul nou

-Doresc sa il schimb cu un alt produs

-Doresc sa primesc contravaloarea produselor in bani

Am luat la cunostinta de regulamentul si conditiile de retur pentru produsele achizitionate din www.simonascookshop.ro si sunt de acord cu acest formular de notificare cu privire la retragerea mea din contract si cu termenul de solutionare a acestei cereri de maxim 7 zile lucratoare.

Semnatura, Data

…………………….. ……………….

7. Protectia si securitatea datelor

Pentru a asigura o derulare corecta si rapida a serviciilor sale, Almarom utilizeaza programe de prelucrare electronica a datelor.

Legea nr. 677/2001 permite utilizarea datelor cu caracter personal daca acest lucru este necesar in vederea executarii unui contract sau antecontract la care persoana vizata este parte ori in vederea luarii unor masuri, la cererea persoanei vizate, inaintea incheierii unui contract sau antecontract sau in vederea realizarii unui interes legitim al operatorului sau al tertului caruia ii sunt dezvaluite datele, cu conditia ca acest interes sa nu prejudicieze interesul sau drepturile si libertatile fundamentale ale persoanei vizate.

Almarom va respecta viata privata. Societatea noastra colecteaza, stocheaza si utilizeaza datele cu caracter personal doar in conformitate cu legislatia in vigoare. Datele dumneavoastra sunt folosite doar cu acordul dumneavoastra pentru intretinerea si consolidarea relatiei noastre de afaceri cu dumneavoastra, de exemplu pentru a prelucra comenzile online si pentru a va oferi servicii de asistenta si service sau pentru a va putea trimite oferte si informatii despre produse, servicii sau companie.

Almarom garanteaza ca fara aprobarea dumneavoastra pe acest Site nicio informatie cu privire la persoana dumneavoastra nu este colectata.

In cadrul urmatoarei declaratii de protectie a datelor cu caracter personal, Almarom doreste sa va informeze in ce scop sunt prelucrate datele dvs. personale si cum este asigurata protectia datelor pe care ni le furnizati:

• Prelucrarea datelor dumneavoastra personale are loc strict in conformitate cu prevederile legale prevazute de catre dreptul de protecţie a datelor din Romania, adica legea romana privind protectia datelor cu caracter personal (Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protecția vietii private in sectorul comunicatiilor electronice), legea privind comertul electronic (Legea nr. 365/2002).
• Colectarea si prelucrarea datelor dumneavoastra in cadrul magazinului online se fac cu scopul procesarii comenzilor dumneavoastra online. Aceasta prelucrare a datelor este necesara pentru ca Almarom sa isi indeplineasca obligatiile contractuale din contractul de cumparare cu dumneavoastra in calitatea de cumparator. Asadar este vorba despre acele informatii necesare la urmatoarele activitati: prelucrarea comenzilor dvs. online, asigurarea derularii activitatilor comerciale, prestarea de servicii, raspunsul la solicitarile si intrebarile venite din partea dvs., asistenta in problemele tehnice sau raspunsul la cererile dvs. de contact.

8. Legea aplicabila

Relatia dintre Almarom si cumparatori, precum si toate efectele juridice pe care le produc termenii si conditiile vor fi reglementate și interpretate in conformitate cu legea romana in vigoare.

In situatia in care orice prevedere a acestor termeni si conditii va fi declarata nula, nu ar avea efect, in locul prevederii anulate vor fi aplicabile prevederile legale in vigoare, iar valabilitatea juridica a tuturor celorlalte prevederi a acestor termeni si conditii va continua sa fie pe deplin aplicabila si sa produca efecte.

9. Litigii

Orice pretentie sau orice litigiu nascut din sau in legatura cu un contract de cumparare incheiat cu Almarom și Termenii si conditiile va fi solutionat pe cale amiabila.

In cazul in care aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu una din persoanele responsabile la adresa: simonadorobanti@almarom.ro. Termenul maxim de raspuns in cadrul unei astfel de solicitari este de 3 (trei) zile lucratoare, de la data receptionarii solicitarii Dvs.

In caz de imposibilitate de a ajunge la un acord, litigiul va fi soluționat de catre instanta judecatoreasca romana competenta de la sediul Almarom Limited SRL.

Soluționare Litigii Online (SOL)

Comisia Europeana a creat o platforma online pentru soluționarea extrajudiciara a litigiilor. Aceasta platforma poate fi accesata prin intermediul urmatorului link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Declinare a responsabilitatii

Platforma SOL nu contine in prezent entitati de solutionare pentru anumite sectoare si pentru urmatoarele tari: Croatia, Luxemburg, Polonia, Romania, Spania. Prin urmare, este posibil sa nu puteți utiliza acest site pentru a soluționa un litigiu cu un comerciant care are sediul intr-una dintre aceste tari.

10. Date de contact

Daca aveti intrebari cu privire la magazinul nostru online va rugam sa ne sunati la numarul de telefon 0733.054.248 sau sa ne scrieti un e-mail la adresa mk@almarom.ro.

In eventualitatea in care doriti sa formulati o sesizare sau o reclamatie va puteti adresa oricand Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, Bucureşti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, e-mail: cabinet@anpc.ro, website: http://www.anpc.gov.ro/

Versiunea februarie 2017

Ultima modificare: 20.02.2016